Gempungan Bupati Purwakarta di Citamiang, Ngawanohkeun 17 Layanan Publik Dina Hiji Genggaman
Gempungan Bupati Purwakarta di Citamiang, Ngawanohkeun 17 Layanan Publik Dina Hiji Genggaman.
PURWAKARTA – WSO,- Pamaréntah Kabupaten Purwakarta terus ngaronjatkeun kualitas pelayanan publik ka masarakat. Ieu kabuktian dina kagiatan Gempungan Bupati jeung Wakil Bupati Purwakarta anu dilaksanakeun di Desa Citamiang, Kecamatan Maniis, dina Salasa, 14 Oktober 2025.
Kalawan nyangking téma “Sadaya Layanan Dina Hiji Genggaman”, program ieu ngawanohkeun 17 rupa layanan publik anu bisa diaksés ku warga ngan ukur tina hiji aplikasi digital. Tujuanana pikeun ngagampangkeun masarakat dina sagala rupa urusan administrasi, saperti pembuatan dokumén kapendudukan, perizinan usaha, pajeg daerah, data sosial, kasehatan, nepi ka pangaduan aspirasi warga.
“Program ieu lain saukur inovasi digital, tapi bukti nyata yén pamaréntah hadir pikeun masarakat. Ku sistem ieu, urang hayang pelayanan jadi leuwih gancang, tebih tina birokrasi panjang, sarta méré kaadilan layanan ka sakumna warga,” saur Bupati Purwakarta Om Zein dina kateranganna.
Kepala Desa Citamiang, Ence Suryana, ngedalkeun rasa reueus lantaran Citamiang kapilih jadi lokasi gempungan. Anjeunna ngaharepkeun sangkan warga bisa manfaatkeun kasempetan ieu pikeun meunangkeun layanan langsung ti pamaréntah kabupatén.
“Kami warga Citamiang ngarasa bagja jeung ngahaturkeun nuhun ka pamaréntah kabupatén. Gempungan ieu jadi bukti yén pamaréntah hayang deukeut jeung rahayat, ngadengekeun keluhan jeung méré solusi langsung di lapangan,” saur E. Suryana.
Sedengkeun Plt. Camat Maniis, Iman Sukmana, nyebut yén gempungan téh jadi bagian tina upaya ngadekatkeun pelayanan ka warga di wewengkon nu jauh ti pusat kabupatén.
“Gempungan téh mangrupa jembatan komunikasi antara pamaréntah jeung warga. Urang hayang Maniis jadi conto pikeun ngadorong pelayanan digital anu transparan jeung efisien,” ceuk Iman Sukmana.
Di tempat anu beda, tokoh masarakat Citamiang, Sunarwan, ogé ngadukung lengkep program ieu. Anjeunna nyebut yén gempungan téh jadi bukti nyata yén pamaréntah henteu ngan ukur nyieun program di atas kertas, tapi langsung turun ka lapangan.
“Ieu téh hal anu hadé pisan. Warga bisa langsung nyarita jeung aparat, bisa langsung ngurus dokumén, henteu kudu jauh-jauh ka kota,” saur Sunarwan.
Samentara éta, Nana (56 taun), warga RT 01/RW 01 Desa Citamiang, ngaku bungah sanggeus bisa ngurus dokumén administrasi tanpa kudu ninggalkeun désa.
“Biasana abdi kudu ka kecamatan atawa ka Purwakarta, ayeuna mah cukup di dieu. Layananana gancang jeung ramah,” pokna bari sumanget.
Kagiatan gempungan ieu ogé diramaikeun ku pelayanan langsung ti sababaraha dinas, di antarana Dinas Kependudukan jeung Catetan Sipil, Dinas Sosial, Dinas Kesehatan, Dinas Perizinan, Disnakertrans, jeung séjénna.
Program “Sadaya Layanan Dina Hiji Genggaman” ieu diarepkeun jadi léngkah maju pikeun ngajembatanan antara pamaréntah jeung masarakat, sangkan kabutuhan warga bisa dilayanan sacara leuwih gancang, merenah, jeung transparan.***
0 Response to "Gempungan Bupati Purwakarta di Citamiang, Ngawanohkeun 17 Layanan Publik Dina Hiji Genggaman"
Posting Komentar